Як ми гуртуємо команду
Прозора й зрозуміла система цілепокладання

Культивуємо діалог зі співробітниками
-
У компанії проходить щорічне опитування задоволеності та залученості працівників. Його результати допомагають нам чути побажання команди, щоб бути ще кращим роботодавцем.
-
Працівники завжди можуть подати свої пропозиції змін чи покращень до «Банку ідей».
-
Також за свою ідейність та активність працівники можуть отримати «Зірку МХП». Нею ми відзначаємо працівників, що зробили значний внесок у розвиток компанії. Керівники можуть номінувати на «зірок» підлеглих, які показують високі результати та пропонують новаторські ідеї. Кожен окремий кейс розглядається на рівні комітету топменеджерів, що забезпечує прозорість і справедливість процесу. Співробітники, що стали «зірками МХП», отримують визнання та грошову винагороду.
Банк ідей
6 рік у компанії розвивається проєкт, який започаткував культуру постійного прагнення до покращень — Банк Ідей. Це ще один інструмент, який укріплює команди зсередини та виділяє ініціативних співробітників. Будь-яка ініціатива подана до платформи Банк Ідей має право на життя та може бути втілена завдяки небайдужим та проактивним співробітникам.
Ідеї, які допомагають нам вдосконалювати процеси або вносять нові перспективи, завжди отримують визнання. Ми активно відзначаємо досягнення наших співробітників і заохочуємо їх до подальшого розвитку, підтримуємо та надаємо можливість запуску корпоративних стартапів і сприяємо їхньому росту та успіху.
Проєкт Банк Ідей у цифрах за 2024 рік:
- 1800 ініціатив подано
- 365 ідей реалізовано
- 4,5 млн грн винагороди сплачено за реалізовані ідеї
Формування команд
Маємо нестандартні підходи до побудови команд, щоб створювати сприятливу атмосферу для реалізації нових ідей і проектів. Формуємо компліментарні команди, коли колеги в одній функції мають дуже різні профілі та скіли, проте разом вони доповнюють одне одного і створюють сильнішу команду, ніж коли разом об’єднуються схожі фахівці.
У нас немає HR, проте є Emloyee Experience&Success дирекція, немає операційного департаменту — є Customer Business Development дирекція, немає маркетингу — є Consumer Love Creation дирекція. І це не про красиві назви, а про підходи до ведення бізнесу, процесів та тримання у фокусі кінцевого споживача, чи то партнер, чи то кандидат на роботу, чи гість у будь-якій торговій мережі, де представлена наша продукція.
Разом ми сила
У нас побудована власна екосистема телеграм-каналів — це є основою внутрішніх комунікацій компанії. У них публікуємо оголошення про внутрішні й зовнішні події компанії, вакансії, конкурси, нововведення та іншу важливу інформацію.
Найбільший канал, що об’єднує більшість людей МХП, має назву «Разом ми сила». Окрім цього каналу діють ще 15, які об'єднують команди за інтересами та напрямами бізнесу.
Доєднання до каналів автоматизоване — в цьому допомагають різні чат-боти, які також містять корисну для працівників інформацію, зокрема про заробітну плату, дні відпустки, лікарняний лист, доступи до внутрішніх сервісів тощо. Загалом комунікації в компанії побудовані так, що уся необхідна інформація є безпосередньо у смартфоні кожного співробітника.
Корпоративне волонтерство

Дозвілля з командою
Віримо й доводимо на власному прикладі, що командою можна не тільки ефективно працювати, а ще й весело проводити час у неформальній атмосфері.
Обирай, що подобається та відпочивай з командою МХП. Долучайся до корпоративних змагань з футболу, волейболу, рибальства, шашок, шахів. Підкорюй гірські вершини чи спускайся ріками, подорожуй Україною та світом. Квитки на концерти, вже традиційні відвідини Резиденцій Святого Миколая та літній відпочинок для дітей наших колег. Ми організовуємо дозвілля не лише для працівників, а для й їхніх родин.
У 2024 році МХП спільно з БФ «МХП-Громаді» організували серію благодійних забігів RUN 4 VICTORY у 5 містах України до яких доєдналися понад 4000 учасників. Ми плануємо продовжувати організацію забігів і цьогоріч. Приєднуйся і працюй, відпочивай та роби добрі справи разом з нами.