ДІЛОСОФІЯ – ЦЕ СИСТЕМА ЦІННОСТЕЙ, ЗА ЯКОЮ ЖИВЕ І ПРАЦЮЄ МХП. ПОЄДНАННЯ ДВОХ ВАЖЛИВИХ ПОНЯТЬ: «ДІЛО» І «ФІЛОСОФІЯ»
Це відображає суть нашого підходу до роботи та до формування корпоративних цінностей.
Кожна людина має свої цінності, якими керується в житті. Так само і компанії мають свої цінності й об'єднують людей, які їх поділяють.
Зазвичай цінності та принципи вивчає наука філософія. Але філософія часто зосереджена на теорії та роздумах. Ми ж у нашій компанії орієнтовані на конкретні справи, які ведуть до мети.
Саме тому ми створили слово «ділософія». Воно підкреслює, що наші цінності не просто слова чи ідеї. Наші цінності втілюються в конкретних ділах і результатах.
Ділософія – це філософія діла. Це наш спосіб думати і одночасно діяти, перетворюючи ідеї на реальність. Ми не просто розмірковуємо про цінності, ми живемо ними у щоденній роботі.
ПОСТІЙНИЙ РОЗВИТОК
У МХП розуміють, що розвиток можливий тільки завдяки змінам. Відтак компанія об’єднує людей, які готові постійно змінюватися та професійно зростати. Співробітники МХП відкриті до трансформацій та новаторства і безперервно навчаються та діляться знаннями й досвідом одне з одним, що сприяє впровадженню унікальних продуктів і рішень, які не мають аналогів на ринку.
Як цінність проявляється в діях:
ми здобуваємо нові знання і охоче ділимося ними;
ми не зупиняємося на досягнутому і ставимо нові цілі для особистого розвитку та розвитку своєї команди;
ми експериментуємо, робимо висновки щодо наших помилок та успіхів, масштабуємо успішний досвід;
ми розвиваємося не тільки заради розвитку, а й задля підвищення власної ефективності та досягнення цілей компанії;
ми відкриті та готові до змін, ініціюємо їх та активно впроваджуємо.
ЦІЛЕСПРЯМОВАНІСТЬ
МХП активно використовує систему OKR (Objectives and Key Results), яка допомагає формулювати цілі та створювати план їх реалізації. Важливо, що кожен працівник знає не лише власні, а й цілі топменеджменту та своїх колег – це сприяє синергії у досягненні загальних результатів. А ще тут кожен шукає спосіб, як наблизитися до мети, а не виправдання, чому це неможливо.
Як цінність проявляється в діях:
ми ставимо амбіційні цілі, ми маємо відповіді на запитання «навіщо» і розглядаємо всі можливі варіанти для досягнення цілей, оцінюючи наші ресурси;
ми постійно актуалізуємо цілі, трансформуємо їх за потреби. Якщо розуміємо, що ціль втратила актуальність, ми можемо від неї відмовитись або змінити її. Усі зміни обговорюємо з командою і транслюємо їй;
ми не зупиняємося, а сприймаємо перешкоди, як виклики на шляху до мети, знаходимо ресурси й звертаємо увагу на деталі;
ми залучаємо наші команди до пошуку інструментів і методів для досягнення цілей. Ми довіряємо їм у можливості вибору шляхів для досягнення цілей;
ми формулюємо цілі, які поєднують інтереси різних підрозділів і команд та створюють синергійний ефект.
ЧЕСНІСТЬ І ВІДКРИТІСТЬ
Чесність у веденні бізнесу є фундаментальною для МХП. Компанія дотримується прозорих процесів у взаємодії з партнерами та працівниками, виплачує «білі» зарплати та сумлінно сплачує податки. Відкритість також пронизує внутрішню культуру – через регулярні one-to-one зустрічі та оцінку 360° працівники мають змогу отримувати й надавати зворотний зв'язок, спрямований на їхній розвиток.
Як цінність проявляється в діях:
ми відкрито ділимось інформацією, якщо нас питають або якщо ця інформація може бути корисною колезі;
емоції й потреби важливі для нас під час спілкування. Ми говоримо про свої, враховуємо й поважаємо емоції та потреби інших;
ми надаємо відкритий, аргументований та своєчасний зворотний зв'язок і готові сприймати його конструктивно;
ми не маніпулюємо інформацією й однаково доносимо її різним людям;
ми ініціюємо відкрите обговорення проблем і конфліктів, які виникають, і вирішуємо їх на своєму рівні. У разі необхідності залучаємо керівників (попередньо інформуємо про це одне одного).
ПАРТНЕРСТВО
Тут взаємодіють заради досягнення спільних взаємовигідних результатів як всередині компанії, так і за її межами. В МХП готові слухати та чути, цікавитися потребами одне одного. Колеги відкрито діляться інформацією, досвідом і ресурсами для того, щоб спільний результат був більшим, ніж сума індивідуальних результатів. Також компанія має багато зовнішніх партнерів, з якими реалізує різноманітні бізнесові та суспільно-корисні проєкти.
Як цінність проявляється в діях:
ми допомагаємо, коли до нас звертаються за допомогою. Якщо нам пропонують допомогу у вирішенні проблеми, ми сприймаємо це, як можливість для вдосконалення;
у взаємовідносинах і вирішенні питань ми не приховуємо своїх цілей, розуміємо й враховуємо інтереси колег і докладаємо зусиль до отримання максимального результату для командної цілі;
ми мотивуємо колег/партнерів шляхом визнання хороших результатів і надаємо позитивний зворотний зв’язок;
коли ми бачимо проблему у нашого колеги, ми приходимо до нього проактивно, кажемо про це і пропонуємо допомогу;
у співпраці ми ставимось одне до одного на рівних, синхронізуємо очікування залучених сторін, визначаємо ролі кожного учасника й покладаємось на експертизу один одного.
ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ
Відповідальність для МХП починається з глобальної діяльності бізнесу: компанія активно підтримує Збройні Сили України та українців, які потребують допомоги. Водночас на рівні працівників відповідальність проявляється в готовності дотримуватися домовленостей, сумлінно виконувати свою роботу, визнавати помилки та працювати над їх виправленням. У МХП помилки розглядаються не як невдача, а як можливість для зростання та розвитку. Кожен співробітник розуміє, що від його дій залежить не лише його власний професійний успіх чи ефективність бізнесу, а й харчова безпека країни.
Як цінність проявляється в діях:
ми дотримуємося взятих на себе зобов'язань та доводимо розпочате до кінця. Завчасно домовляємось, якщо необхідні зміни;
ми добросовісно виконуємо покладені на нас завдання і в процесі між нами «народжується» взаємна довіра. Ми цінуємо довіру до нас і працюємо над тим, щоб її не похитнути;
ми приймаємо відповідальні рішення й оцінюємо всі їхні наслідки, розуміючи, що кожен наш крок важливий і може мати вплив не лише на результати діяльності компанії, задоволеність працівників та клієнтів, а й добробут і безпеку регіону та держави;
ми визнаємо свої помилки й швидко виправляємо їх, не звинувачуючи в цьому інших. Ми аналізуємо наші помилки задля недопущення їх у майбутньому, сприймаючи їх як набутий досвід;
коли виникають труднощі, ми шукаємо можливості й пропонуємо рішення, а не кажемо, чому ми не можемо це зробити.
ПРАЦЮЙ В КОМАНДІ, ДЕ ВСІ РОЗДІЛЯЮТЬ СПІЛЬНІ ЦІННОСТІ!