Лінія довіри МХП
Лінія довіри МХП впроваджена задля того, щоб кожен працівник та партнер компанії мав можливість бути почутим.
Ми хочемо, щоб усі взаємовідносини з МХП базувалися на культурі чесності, відкритості та відповідальності. Тому ми створили Лінію довіри, як надійний інструмент для отримання зворотного зв’язку. Ми вдячні кожному за звернення та підтримуємо право будь-якого співробітника, партнера, громадськості, органів влади або інших осіб висловити свою занепокоєність щодо порушення законодавства чи недотримання норм ділової етики, якщо ви зіткнулись із несправедливістю щодо співробітників, будь-яким порушенням, шахрайством чи корупцією, потребуєте захисту та допомоги компанії чи знаєте, як зробити нас краще.
МХП гарантує анонімність та конфіденційність усіх звернень, які надійшли. Жодна особа не може бути піддана переслідуванню або будь-яким іншим обмеженням у зв’язку із повідомленням фактів порушення на Лінію довіри.
Ви можете звернутися анонімно чи вказати своє ім’я, щоб ми могли повідомити вам про вжиті заходи. Ми захищаємо заявників, навіть якщо інформація не підтвердилась.
Звертайтесь відкрито чи анонімно за телефонами:
7-4-77 або +380 800 210 745
Або онлайн на сайті МХП
Спільними зусиллями ми створюємо середовище з найвищими стандартами прозорості, компанію, що підтримує своїх співробітників, нарощує активи та цінує репутацію
Найпоширеніші запитання щодо Лінії довіри МХП
Щодо яких порушень я можу звернутися на Лінію довіри МХП?
МХП дотримується політики нульової толерантності до будь-яких порушень. Ви можете звернутися з повідомленням щодо відомих фактичних або ймовірних порушень, що стосуються таких питань:
• охорона навколишнього середовища, здоров’я людей та безпека;
• конфлікт інтересів;
• подарунки, хабарі і «відкати»;
• шпигунство і саботаж;
• дискримінація;
• помста;
• розкриття конфіденційної інформації;
• погрози і фізичне насильство;
• крадіжка;
• угоди з використанням внутрішньої інформації компанії;
• неналежна поведінка;
• цькування на робочому місці;
• неналежне ведення бухгалтерської звітності, здійснення аудиторських перевірок або спотворення будь-якої іншої важливої звітності;
• антимонопольне законодавство або несумлінна ділова практика;
• зловживання алкоголем і наркотичними речовинами;
• розтрата;
• підробка або знищення інформації;
• несправедливе ставлення до співробітника;
• сексуальні домагання;
• порушення прав споживачів;
• контроль якості;
• порушення тендерних процедур чи інші питання, що стосуються діяльності компанії чи її працівників та викликають занепокоєння.
Ми відкриті до будь-яких запитань та звернень щодо нашої бізнес-етики та ділової практики. Ставлячи питання, ви даєте нам можливість краще розповісти про свої принципи роботи та пояснити, як ми ведемо бізнес.
Які ситуації вважаються порушеннями правил або бізнес-етики МХП?
Будь-яка ситуація, що виглядає неетично. Це може бути хабарництво, шахрайство, поширення конфіденційної інформації, потенційний конфлікт інтересів, крадіжки, маніпуляція зі звітністю, бездіяльність колег чи керівництва, недбале ставлення до майна компанії, непрофесійне ставлення чи невиконання посадових обов’язків. Важливо також повідомляти про психологічний тиск або залякування, приниження, наклеп, дискримінацію співробітників, небезпечні умови праці, про потенційне порушення прав людини й екологічні порушення.
Що відбувається після звернення на Лінію довіри МХП?
Усі зареєстровані повідомлення миттєво потрапляють в систему. Жоден з користувачів не може вплинути не реєстрацію повідомлення. Як тільки повідомлення зареєстровано в системі, його видалити вже неможливо.
Дзвінки, які надходять на Лінію довіри, приймає оператор Лінії довіри, який здійснює їх реєстрацію у системі вхідних повідомлень.
Після реєстрації повідомлення заявник отримає секретний код зворотного зв'язку, за допомогою якого зможе перевірити стан реагування на його звернення.
Хто розглядає звернення?
Після реєстрації повідомлення його розглядають уповноважені співробітники МХП, що мають навички та досвід роботи з саме такими видами звернень. Уповноважений працівник інформує заявника про результати його розгляду на один із зазначених ним засобів зворотного зв’язку (електронна адреса, поштова адреса, особистий номер телефону заявника, у випадку анонімного повідомлення зворотний зв'язок надається через веб-платформу Лінії довіри). За бажанням заявник має можливість лишити адресу електронної пошти, щоб отримувати автоматичні сповіщення.
Уповноваженим працівником може бути фахівець служби безпеки, служби HR, відділу комплаєнс чи інший фахівець відповідного напрямку (охорони здоров’я, корпоративної та соціальної відповідальності та ін.).
Уповноважений працівник та адміністратор мають відповідні знання та навики, які дають змогу ефективно надавати консультації та впроваджувати необхідні заходи.
Коли я зможу отримати відповідь на своє звернення?
Строк розгляду та перевірки повідомлення уповноваженим працівником/працівниками залежить від змісту та повноти викладеної в повідомленні інформації, складності та категорії порушення, проте в будь-якому випадку не повинен перевищувати 30 (тридцяти) календарних днів з дати отримання повідомлення.
Які гарантії анонімності звернення?
МХП гарантує анонімність та конфіденційність усіх повідомлень, які надійшли. Жодна особа не може бути піддана переслідуванню або будь-яким іншим обмеженням у зв’язку із направленням повідомлення.
МХП гарантує відсутність ідентифікації заявника, який бажає залишитися анонімним. Заборонено розкривати інформацію про особу заявника, його близьких осіб або інші дані, які можуть ідентифікувати особу заявника, його близьких осіб, третім особам, які не залучаються до розгляду, перевірки та/або розслідування повідомлених ним фактів, а також особам, дій або бездіяльності яких стосуються повідомлені ним факти, крім випадків, встановлених законом.
Кількість людей, що мають доступ до інформації є обмеженою. Обмін інформацією між учасниками відбувається лише за принципом необхідності, тобто особа, яка не є учасником розслідування не має доступу до інформації щодо інциденту. Заборонено обговорювати і розголошувати третім особам зміст повідомлення.