Департамент Consumer Love Creation
ФІЛОСОФІЯ ДЕПАРТАМЕНТУ
Філософія департаменту CLC (Consumer Love Creation) – навчати, надихати, пояснювати та моделювати нові ситуації споживання і звички покупців. Ми створюємо любов на всіх етапах роботи з брендом – від моменту його запуску до точок продажу та комунікації про нього.
Consumer Love Creation концентрується на потребах споживача, адже саме споживач перебуває у центрі всього, що ми робимо.
Ми знайомимося зі споживачем і вивчаємо його потреби, тож можемо створювати унікальні та доступні бренди, які він полюбить.
Ми знаємо, що завоювати любов – це важка праця. Тому наші дії спрямовані на постійний контакт зі споживачем: ми його розуміємо, цінуємо та залучаємо через різні активності, тим самим закріплюючи любов.
СТРУКТУРА ДЕПАРТАМЕНТУ
ДИРЕКТОР ДЕПАРТАМЕНТУ
Олег Шмуляєв, в.о. директора департаменту створення любові споживачів
Має 20-річний досвід роботи в українських та міжнародних компаніях по напрямах продажів, фінансів, маркетингу, дистрибʼюторських операцій та управління ключовими клієнтами. Працював у компаніях Procter & Gamble Ukraine, Jacobs Douwe Egberts, «Верес» та інших. З 2020 року працює в МХП. Відповідає за розвиток понад 15 брендів компанії, за успішний запуск нових продуктів і категорій, а також за ефективну роботу зі споживачами.
Має 20-річний досвід роботи в українських та міжнародних компаніях по напрямах продажів, фінансів, маркетингу, дистрибʼюторських операцій та управління ключовими клієнтами. Працював у компаніях Procter & Gamble Ukraine, Jacobs Douwe Egberts, «Верес» та інших. З 2020 року працює в МХП. Відповідає за розвиток понад 15 брендів компанії, за успішний запуск нових продуктів і категорій, а також за ефективну роботу зі споживачами.
КОМАНДА
Владислав Ковтун, керівник відділу діджиталізації
«Найбільша цінність нашої команди в тому, що вона здатна на диво. І це не вигадка. Це відбувається завдяки тому, що кожен знає, яка ділянка роботи закріплена за ним, займається нею і розуміє, чому цю роботу треба виконати саме зараз. У нас є лідер, план, розподіл зон відповідальності, розуміння, хто кого підстраховує. Але найголовніше – у команди є розуміння спільної мети, того, куди вона прямує і що має отримати в результаті».
Соломія Приходько, керівниця відділу координації звернень споживачів
«В МХП я прийшла майже 3 роки тому звичайним спеціалістом, а вже зараз я керівниця групи інформаційної лінії. Саме в цій компанії мені дозволили реалізувати всі свої бажання й амбіції, зробити підтримку клієнтів такою, про яку можна лише мріяти. Ми робимо все, щоб клієнт був щасливим, і, здається, нам це вдається – 99% клієнтів оцінили нас на найвищий бал.
Якщо хтось запитає, завдяки чому це все, то відповідь буде простою: перше – крута команда, друге – крутий керівник, який вірить в наші ідеї, третє – віра в те, що робиш. Тому я переконана, що МХП – світ можливостей для сильних, сміливих і крутих, світ щасливих людей!»
Якщо хтось запитає, завдяки чому це все, то відповідь буде простою: перше – крута команда, друге – крутий керівник, який вірить в наші ідеї, третє – віра в те, що робиш. Тому я переконана, що МХП – світ можливостей для сильних, сміливих і крутих, світ щасливих людей!»