Про наші бренди
МХП – міжнародна компанія у сфері харчових та агротехнологій, виробник якісних і смачних продуктів харчування, що покращують життя споживачів. Ми розвиваємо понад 15 брендів їжі у різних форматах – від охолодженого й формованого мʼяса до готових страв і снеків. Це зокрема «Наша Ряба», «Апетитна», «Легко!», «Бащинський», Skott Smeat, РябChick та інші.
Також наші бренди – мережа магазинів «Мʼясомаркет» і мережа закладів смачного та якісного фастфуду Döner Маркет. Їх МХП розвиває спільно з партнерами-франчайзі. І станом на зараз по всій Україні працює понад 270 «Мʼясомаркетів» і понад 180 Döner Маркетів.
МАГАЗИНИ І ЗАКЛАДИ
Döner Маркет
Döner Mаркет – бренд смачного та якісного українського фастфуду.
Заклади Döner Mаркет – це крок до того, щоб створити стильний і красивий ритуал споживання шаурми. М’ясо, яке додають у страви, винятково від перевірених постачальників – це курятина «Наша Ряба» і яловичина Skott Smeat. В меню: традиційні та фірмові смаки розроблені найкращими бренд-шефами України!
У Döner Маркетах кожен гурман знайде шаурму до смаку, піту, донер, бургер, боул, картоплю фрі, нагетси, сирні палички та інші смачні снеки.
В Україні діє вже понад 180 закладів мережі. В кожному Döner Mаркеті панують основні принципи: єдиний смак, технологічність, безпека і контроль якості.
«Мʼясомаркет»
«М’ясомаркет» – магазини, що роблять життя смачнішим.
Це універсальні маркети з широким асортиментом завжди свіжого м’яса, маринадів, спецій та інших супутніх товарів. Також в магазинах можна придбати смачну кулінарію, яка представлена більше ніж 25 позиціями – м’ясні страви, салати, гарніри, основні страви, сніданки, продукція гриль.
Мережа більше чотирьох років працює для своїх гостей у 22 областях України. Це понад 270 затишних магазинів, в яких зустрічають унікальні спеціалісти – м’ясні сомельє.
БРЕНДИ ЇЖІ
«Наша Ряба»
«Наша Ряба» – одна з улюблених торгових марок українців, яку обирають щодня мільйони споживачів. На ринку вже понад 20 років.
«Наша Ряба» піклується про українські родини і дбає про високу якість та безпечність продукції. Бренд дотримується інноваційних підходів та суворих стандартів якості під час вирощування курочок, виробництва та фасування продукції. Розвиває доопрацьовані продукти для економії часу на кухні та спрощення процесів приготування їжі. Продукція запакована в умовах, які відповідають всім необхідним санітарним нормам. Паковання має високий рівень стійкості та захисту продукції від зовнішніх факторів – пилу, бруду і бактерій.
Щодня протягом доби від моменту виробництва близько 400 вантажівок доставляють продукцію «Наша Ряба» по всій Україні.
«Легко!»
«Бащинський»
Бренд «Бащинський» – це м’ясо-ковбасні вироби високої якості для всієї сім’ї. Входить у ТОП-3 брендів у своїй категорії за знанням споживачів.
Рішення від бренду «Бащинський» допомагають людям заощаджувати час на рутинному готуванні й урізноманітнюють сніданки, обіди, вечері й перекуси.
«Бащинський» пропонує споживачам: сосиски, 5 видів сардельок, класичні та авторські варені ковбаси, напівкопчені ковбаси першого і вищого сортів, лінійку з 4 позицій сирокопчених ковбас, м’ясні делікатеси з курятини, м’ясні рулети, паштети, грудинку, курочку сувід.
«Наша Ряба Апетитна»
Основні переваги продукції бренду: швидке та легке приготування; смачні маринади, перевірені дегустаціями, відгуками споживачів та досвідом шеф-кухарів; свіже м'ясо «Наша Ряба», якому довіряють мільйони; розмаїття смаків – від трав і часнику до гостро-солодких і фруктових поєднань. А ще – зручна герметична упаковка, завдяки якій продукцію «Наша Ряба Апетитна» не лише зручно готувати вдома, а й брати з собою на природу.
Skott Smeat
В асортименті бренду – преміальні стейки Класичні та Альтернативні, а також доопрацьовані рецептурні фаршеві продукти: фарші, котлети для бургера, мітболи, кебаб, гуляш, ковбаски, маринована яловичина, готові до вживання страви з яловичини, які не потрібно додатково готувати.
Фермерське вирощування великої рогатої худоби здійснюється в умовах комфортного та гуманного утримання. Гарантовано здорові тварини з дотриманням норм вільного випасу та збалансованим харчуванням проходять ретельний офіційний контроль державною ветеринарною службою на всіх етапах виробництва від прийому худоби до випуску продукції.
Продукція виробляється на високотехнологічному м'ясопереробному підприємстві в м. Лубни Полтавської області, з повним циклом виробництва та реалізації яловичини.
РябChick
Переваги продукції бренду:
Багато білка в зручній упаковці – до 81%
-
Виготовлений із найдієтичнішої частини курочки
-
Сушені слайси зберігаються 7 місяців без холодильника
Снеки РябChick зручно брати з собою і в будь-якій ситуації мати білковий перекус.
KURATOR
Продукція створюється з розумінням і дотриманням потреб професійної кухні.
Вже зачищена, калібрована сировина або асортимент готових до вживання м'ясних продуктів від KURATOR дозволять економити час та отримати стабільний фудкост готових до видачі страв.
Весь асортимент бренду виготовляється з дотриманням єдиних стандартів по впроваджених технологічних картах, що були створені шеф-кухарями та затверджені бренд-амбасадорами бренду на стадії запуску продукту.
«Секрети Шефа»
«Секрети Шефа» створює команда шефів МХП: Алік Мкртчян, Аннет Амеган, Андрій Денисюк, Віталій Трикіша, Надія Стрілець .
В асортименті бренду – понад 40 продуктів: спеції, соуси, маринади, заморожена готова їжа, готові страви та товари для приготування та зберігання продуктів, в тому числі для сезону барбекю.
Великий вибір продуктів та страв «Секрети Шефа» представлений у фірмових магазинах «М’ясомаркет», «Їжа Свіжа» та «Наша Ряба» в кожному куточку України.
«Супер Філео»
«Супер Філео» – бренд м’яса стегна без кісточки. В асортименті бренду: філе стегна, шматочки та медальйони з філе стегна, котлета для бургера, м'ясо стегна в маринаді «Песто» і в йогуртовому маринаді.
Особливості бренду: найніжніша та найсоковитіша частина курки, легка та швидка у готуванні, вже без кісточки.
Переваг у «Супер Філео» безліч, як і різноманітних страв, які можна приготувати зі смачною курочкою. І найголовніше – завжди смачно, швидко та просто.
Понад 70% опитаних споживачів* оцінили характеристики філе стегна оцінкою «супер». За легкість приготування, ситність, смак, соковитість, швидкість приготування, ніжну текстуру мʼяса, універсальність для приготування різних страв.
*За результатами дослідження на тему «СПРИЙНЯТТЯ ТА ПОКУПКА РІЗНИХ ЧАСТИН КУРКИ ТЕСТУВАННЯ АТРИБУТІВ НОВОЇ ТМ "СУПЕР ФІЛЕО"». Дані відображають частку тих учасників, які оцінили вказані характеристики філе стегна за трибальною шкалою, за якою найнижча оцінка цих характеристик – це «Не подобається», а найвища – «Супер». Вибіркову сукупність склали 300 учасників інтервʼю, котрі є покупцями охолодженої курятини (купували охолоджену курятину хоча б один раз за останні 30 днів перед участю в опитуванні). Географія та цільова аудиторія дослідження: міське доросле населення 18-60 років, яке проживає у містах з населенням від 50 тис. У вибірку було включено респондентів, що проживали на момент дослідження на неокупованих територіях України.
Дослідження реалізоване компанією ТОВ «АСНІЛЬСЕН ЮКРЕЙН», на основі проведення опитування респондентів у вигляді онлайн-інтерв’ю.
Період проведення опитування: 29.12.2023 – 09.01.2024.
«ХО перекусити?»
«ХО перекусити» – бренд сиров’ялених м’ясних чипсів, які виготовляють із курячого філе.
Це м’ясні снеки, що містять велику кількість поживних речовин та білка. Упаковані в сучасне яскраве паковання, через яке видно продукт усередині.
«ХО перекусити» – це альтернатива м’ясоковбасним виробам, напівфабрикатам та м’ясу, яке потрібно готувати.
Продукт доступний у різній вазі, що робить зручним як індивідуальне споживання, так і в компанії.
Vegas
Vegas – це бренд, в асортименті якого свіжі, мариновані, допрацьовані овочі, свіжі салати та готові рішення для кулінарії.
Vegas відповідає запиту споживача на корисні, багаті на вітаміни страви, які можна з’їсти тут і зараз. Або тривало зберігати без втрати свіжості та поживної цінності.
В основі продуктів бренду – ідея гармонійного поєднання сучасних харчових технологій та натуральних інгредієнтів, щоб кожна страва була смачною, поживною та корисною для здоров'я. А серед переваг – якість, смак, доступність і турбота про час споживачів.
LaStrava
LaStrava – бренд, який пропонує готові страви ресторанного рівня, натхненні світовим кулінарним досвідом. Назва LaStrava відображає у своїй філософії поєднання відбірних інгредієнтів та унікальних смакових поєднань.
Бренд LaStrava створений для тих, у кого мало часу на готування, але вони цінують хорошу кухню та обожнюють пробувати життя на смак.
Страви LaStrava – поживні та зручні. Їх можна зберігати у холодильнику до 42 діб завдяки інноваційній технології HPP – нетермічної обробки продукції під високим тиском. Готові страви не містять у собі жодних доданих консервантів.
LaStrava готується за канонами вищої кухні ресторанного рівня. Наприклад, яловичина готується методом сувід до 8,5 год, а соус деміглас – до 28 год, при цьому отриманий бульйон уварюється у 7,5 разів.
«Курка по-домашньому»
Курка «по-домашньому» ідеально підходить для приготування смачних бульйонів, наваристого холодцю із півня, тушкування, запікання.
Смачно – тому, що Курка «по-домашньому»!