Дирекція Customer Business Development
ФІЛОСОФІЯ ДЕПАРТАМЕНТУ
«Ми партнери, а не постачальники!» – саме так визначає девіз департаменту його директор Дмитро Морозов.
Філософія департаменту і компанії загалом – не просто продавати, а вирішувати потреби клієнта. В центрі нашої уваги – партнер і кінцевий споживач, який купує наш товар у партнера.
Ми спілкуємося з партнером, аналізуємо його підприємницьку діяльність, детально вивчаємо його запит і пропонуємо потрібну саме йому продукцію та рішення, які зроблять його бізнес більш успішним. Що б ми не робили і який би продукт не створювали, у центрі уваги для нас завжди інтереси й потреби нашого клієнта. Наше завдання – прийти до партнера з пропозиціями, які будуть йому цікаві та драйвитимуть його бізнес.
СТРУКТУРА ДЕПАРТАМЕНТУ
![](https://admin.mhp4u.com.ua/data/file/20/68/20685370869a41bfbf4386459e062dc9_2467x301.jpg)
ДИРЕКТОР ДЕПАРТАМЕНТУ
![](https://stmhphrmhp4ucomua.blob.core.windows.net/site/resized/data/page/card/77/ff/_max_400x-/77ffa8355b8d47e7b815a370aa48536c_970x839.jpg)
Дмитро Морозов, керівник дирекції Customer Business Development
Працює в МХП з 2020 року. Прийшов на посаду керівника управління по роботі з франчайзі й уже через рік став директором департаменту.
Перед цим працював на керівних посадах у компанії Procter&Gamble, зокрема як Team Leader. Дмитро має значний досвід роботи в FMCG індустрії, роботи з клієнтами та дистриб’юторами, а також у сфері стратегічного маркетингу.
КОМАНДА
![](https://stmhphrmhp4ucomua.blob.core.windows.net/site/resized/data/page/card/63/64/_max_400x-/6364a6f574c947138c5337d8853c5ec1_1920x1824.jpg)
Дмитро Тимохін, керівник управління трейд-маркетингу та розвитку категорій
«Я маю досвід в управлінні бізнесу партнерської ритейл-мережі та торговельною командою, працював у компаніях-лідерах галузі з м’ясопереробки та фінансових інституціях. В МХП брав участь у проєктах, пов’язаних з реновацією партнерської мережі та підвищенням ефективності внутрішніх бізнес-процесів.
Для мене найбільшою та ключовою цінністю МХП є люди! Всі управлінські процеси будуються на винятковій довірі між співробітниками, незалежно від займаної посади. Важливо, що тут професійне зростання доступне кожному. Головне – бажання та виконання амбіційних цілей».
![](https://stmhphrmhp4ucomua.blob.core.windows.net/site/resized/data/page/card/7a/5f/_max_400x-/7a5fe4286221416d8a90e4e85afcff5e_1920x1849.jpg)
Дмитро Озеран, керівник управління по роботі з франчайзі
«МХП – це унікальне місце для реалізації свого потенціалу. Наприклад, ми разом з моєю командою працюємо над амбітною задачею – створюємо нову бізнес-модель франчайзингу в Україні. І в цьому процесі кожен мій колега відчуває свою значущість та має змогу реалізувати свій потенціал, свої карʼєрні амбіції. Для мене ж найкращим результатом є не стільки черговий запуск нового проєкту чи досягнення певних показників, як те, що люди ростуть та розвиваються разом з бізнесом».
![](https://stmhphrmhp4ucomua.blob.core.windows.net/site/resized/data/page/card/21/85/_max_400x-/2185656f330944ca8f91cfa657464835_685x661.png)
Наталя Яхоніна, керівниця напряму трейд-маркетингу та розвитку категорій
«У мене 10-річний досвід в управлінні трейд-маркетинговими проєктами. До МХП працювала у міжнародній пивоварній компанії, лідері українського ринку. Завершила навчання на програмі управлінського розвитку «Літня школа тотального маркетингу» та «Управління проєктами» у Києво-Могилянській бізнес-школі.
Я переконана, що МХП – компанія, де працюють Many Happy People. Робота тут – це вибір тих, хто бачить ціль та рішуче крокує до неї!
У нашому департаменті я передусім ціную професіоналізм команди. Кожен співробітник відчуває свою цінність та вважає себе невіддільною частиною єдиної згуртованої команди. Такий підхід надихає плідно працювати заради успіху компанії та дає можливість індивідуального розвитку».